Jump to content

Erfaring vedr.: System-Virkestoff Diesel

Heincken

Recommended Posts

Har en god gammel Yanmar 4HJ motor som har en antydning blåskjær i eksosen. Vet det kan være flere årsaker til dette som ventiler, stempelringer som gir feil forbrenning av olje.

Er det noen som har erfaring med preparater som System-Virkestoff Diesel, som det står skal: 

Moderne multiflex konsentrat for alle diesel og biodiesel blandinger. Renser og smører hele drivstoffsystemet.

Produktet forbedrer tennpunktet ved å øke cetantallet, hindrer oksidasjon og avleiringer

8b773c944fd838e461fcdc61ac7f85ed-image.j

http://www.yanmardeler.no/produkt/tunap/batprodukter/system-virkestoff-diesel

Mvh.

B. Heiko Heincken

Bruker hele tunap sin produktserie på bil motorer, og disse virker helt knall! Servicekonsentratet er ment for å brukes jevnlig, og har god effekt. Har blandt annet fått fart i dieselmålere som har gått tregt/hengt litt med denne. Vi bruker også en sterkere væske som vi kobler til innsprøytings anlegget (sløyfer dieseltank), og der kan vi sitte med diagnoseapparat og se at dysekompensasjons tiden reduseres betraktelig.

Bruker selv diesel servicekonsentrat på snekka mi i ny og ne (mener det er 983 jeg bruker da)
Tunap selger også lagringskonsentrat til diesel, som skal forhindre dieseldyr etc.

(nå hørtes jeg kansje ut som en selger fra tunap, men det er jeg ikke...)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...