Kenneth83 Startet 22.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2015 Har kjøpt en grandezza der indikatorer til Sea Fire anlegget ikke lyser, er av typen Sea Fire FM-200. Noen som vet hvordan en service blir tatt på et sånt anlegg? Evt hvem jeg kan kontakte. Noe jeg kan gjøre sjøl?? Holder til utenfor Bergen. Sitér dette innlegget Link to post
KAT Svart 22.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2015 Regner med at du mener dette grønne lyset: Har du manualen for denne? Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth83 Svart 22.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2015 Ja, men jeg har dette panelet Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth83 Svart 22.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2015 Sitér dette innlegget Link to post
KAT Svart 22.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2015 (redigert) Da har du kanskje noe som er nyere, eller evt. eldre. Jeg har bare manualen for den som er vist på mitt bilde. Redigert: Ser nå at du har manualen men etter min mening er disse manualene ikke godt pedagogisk skrevet. Redigert 22.Mai.2015 av KAT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth83 Svart 22.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2015 Ja, ville tro det var flere her inne som har hatt service på anlegget... Får satse på det er noen som kommer med innspill... Sitér dette innlegget Link to post
Jo9 Svart 22.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2015 Sjekk manometeret på flasken først. Hvis det har trykk er ikke anlegget utløst, da er det bare feil på lampen eller den elektriske kretsen, evt trykkbryteren på flasken. Har du ikke trykk på flasken må den refylles eller du må kjøpe ny Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 22.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2015 Ring importøren Telmo Control i Oslo. De vet nok hvem som kan gjøre service. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Kenneth83 Svart 26.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2015 Takk for det, har trykk på flasken! Skal ringe de og høre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.