Lars Martin Startet 23.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2015 (redigert) Det hadde jo vært digg med stor båt. Men det er noe man går glipp av da. Vi som sover under kalesjen på solsenga kan f.eks oppleve å bli vekt av nyskjerrige måker :-) Redigert 23.Mai.2015 av Lars Martin (see edit history) Sitér dette innlegget Ship o'hoi Link to post
Kjeles Svart 23.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2015 Herlig. Sitér dette innlegget Link to post
Catch22 Svart 24.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2015 Er måker kilne under bena? Jeg går ut fra at du prøvde? Sitér dette innlegget Link to post
shyggen Svart 24.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2015 Hehe, tøft Sitér dette innlegget Link to post
Maruma Svart 24.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2015 Er måker kilne under bena? Jeg går ut fra at du prøvde? Jeg hadde ihvertfall prøvd, nysgjerrig som jeg er Morsomt bilde Lars Martin Sitér dette innlegget Link to post
Lars Martin Svart 24.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2015 Selvfølgelig prøvde jeg å kile:-) Om den var kilen, eller om den reagerte på lyder, veit jeg ikke. Men den begynte å trampe rundt hvertfall :-) Sitér dette innlegget Ship o'hoi Link to post
Arvid_A Svart 24.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2015 Jeg klarte ikke å la være å knipse den under "fotsålene" da jeg var i samme situasjon. Måken kom med et "utrop" og kastet seg umiddelbart på vingene. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 24.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2015 Jeg rappet til en måke som satt slik med en fluesmekker, en gang. Den kom med mange rare lyder, og forsvant som om den hadde styggen i hælene. Det kom ikke flere måker på kalesjen på lenge etter det heller. (hehe, klarte bare ikke å la være når måka først satt på kalesjen) Sitér dette innlegget Link to post
Olepo Svart 24.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2015 , Morsomt bilde! Er det tynn eller våt kalesjeduk? Syntes konturene og fargen på føttene var veldig tydelig. Burde melde deg på en fotokonkurranse ! Sitér dette innlegget Link to post
Lars Martin Svart 24.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2015 Hihi. Takk for det. Tynn og duggfrisk kalesje. :-) Sitér dette innlegget Ship o'hoi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.