Ludde Startet 24.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2015 Har en slik i baugen som ikke fungerer lenger. Har søkt litt her men ble ikke så mye klokere. Har byttet batterier og thrusteren går begge veier. Hadde av motoren i går, og finner ingen innvendig brytepinne, men gear går lett og aksling gjennom motor går fint. Kanskje for lett? Kobles sammen med en gummisak med tenner og etter montering kan jeg vri viften på toppen greit rundt. Regner med at propellene er borte eller pinnene røket så jeg må på land. Noen som har andre forslag eller ideer? Hvor sitter den innvendige brytepinnen på denne? Takknemlig for alle innspill Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Sitrin Svart 26.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2015 Hei Vet det er utvendig bryterpinne og mente det også var innvendig, men kan ikke finne den innvendige når jeg ser i manualen. Her er manualen: https://baatplassen.no/i/topic/40555-sidepower-sp-75-95-og-125/ Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Ludde Svart 26.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2015 Takk Sitrin. Har lest litt mer på nettet for å finne thrustere som har innvendig brytepinne og fant ikke SP-75 der, så det er nok de ytre på propellene som har tatt kvelden. Skal på land 8. juni, så i mellomtiden får jeg ta frem skipperkunnskapene fra snekke-tiden, uten baugpropell Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.