HåvardK Startet 24.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2015 Etter å ha startet opp varmtvannsberederen min igjen etter vinteren, får jeg bare ut lunkent vann av alle kraner i båten. Jeg har varmet opp vannet med både kjølevann fra motoren, og med elektrisk varmekolbe. Alt er koblet på samme måte som i fjor - og da hadde jeg varmt vann i alle kraner. Er det noen som har peiling på hva dette kan komme av??... Link to post
BavariaKalle Svart 19.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2023 Hva ble løsningen? Link to post
Lars H. Svart 19.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2023 Det tror jeg ikke du får svar på, trådstarter har ikke vært innom forumet siden mai 2015. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Seigmann Svart 19.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2023 BavariaKalle skrev 1 time siden: Hva ble løsningen? Jeg sliter med det samme. Får brukende oppvaskvann når jeg kun tapper varmtbåde på motor og strøm. Link to post
Amfea Svart 19.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2023 Om du har en slik reguleringsventil som blander inn kaldt vann på varmtvannsiden, kan du prøve å strupe på denne. Jeg fjernet min, og får godt og varmt vann overalt. Faren for skolding er til stede, men uten små barn i båten tar vi sjansen. Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn