morgull Startet 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 25.Mai.2015 Har en møkkete fender som trenger en skikkelig rens. Har prøvd "alt" føler jeg, men får den ikke ren. Har prøvd med Maritim fenderrens, autoglym bumper care, rødsprit, diesel mm. Bruker børste/ovnsskrubb for å gni det skikkelig inn. Mye er vekk, men det som ses på bildet vil ikke vekk. Er det noen som har gode tips? Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
REM Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 Bruk ei fille goodt fuktet med aceton og tørk av med papir før acetonen tørker inn. Avslutt med et lag eller to med polervoks. Blir som nye. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
John_Kr Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 (redigert) Dersom skitten hår gått inn i plastikken så er det vel ikke noe anne håp en å kjøpe nye, men jeg bruker JIF fra kjøkket, den fungerer meget bra, men det spørs bare på omfanget av inngrodd skitt. Redigert 25.Mai.2015 av John_Kr (see edit history) Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Plattform Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 Har benyttet "Hugos" med god erfaring på både fendere og gummibåt. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 Bruk Lynol, da blir de som nye. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 -var det ikke snakk om noen servietter som var så ekstremt bra? -green-ett-eller-annet Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 Jo. KMI Wipe & shine https://www.maritim.no/kmi-maling-og-limfjerner-wipes-15pk#.VWL3LtLtmko Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Christensen Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 Riben så omtrent sånn ut for 3 dager siden, ble diverse forsøk med hva jeg hadde for hånden, fikk veldig bra resultat med Autosol Chrome og Gelcoatpolish. Satte inn etterpå med rib/fendershine! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Kaskazi Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 Feldten nano polish brukte jeg på en veldig skitten fender med godt resultat. Vil også tro at Autosol gjør jobben her. Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 25.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2015 Du får ny for en tohundrelapp,kjøp ny. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.