Jump to content

Hvor kan man få kjøpt billig 19" eller 20" tv til båt ?

.Torstein.

Recommended Posts

Hei

Jeg vill kjøpe tv til båten min, tenker da rundt 19"-20".

minste krav er HDMI kabel så jeg kan få koblet til Apple TV'n.

Og ettersom jeg har 12v inngang rett ved der tvn skal stå hadde det vært en bonus med en slik kobling.

Noen utenlandske sider eller plasser hvor jeg kan få kjøpt til en rimelig sum som lønner seg ? ?

Redigert av .Torstein. (see edit history)

Jeg bruker eget rikstv kort i båten. Kortet er knyttet mot kortleser og må "melde flytting " om det skal knyttes mot ny kort leser. Om du kan ta med deg både kort og kortleser og bruke de på forskjellige TV vites ikke. Om du bare skal ha NRK så trenger du ingen kort.

Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig!

Jeg bruker eget rikstv kort i båten. Kortet er knyttet mot kortleser og må "melde flytting " om det skal knyttes mot ny kort leser. Om du kan ta med deg både kort og kortleser og bruke de på forskjellige TV vites ikke. Om du bare skal ha NRK så trenger du ingen kort.

Får du inn nrk uten rikstv kort? Kun med en slik tv?

Hei

Du bør også kjøpe en DC/DC converter da TV'en ikke takler høy ladespenning.

Det er vel snakk om å kjøpe rett TV og ikke bruke strøm på en converter.

Finlux 22" LED-TV med DVD-spiller 12V/230V

22" Full-HD LED TV i slank design med utrolig lavt strømforbruk på 17W (22W ved DVD). Leveres med 230V og 12V kabel og er en perfekt hytte-TV eller ekstra-TV til hjemmet. Trippeltuner for RiksTV, parabol (satelitt) eller kabel-TV.

Den integrerte trippeltuneren er godkjent av RiksTV for det norske digitale bakkenettet, parabol (satelitt) og kabel-TV. Se tilbehør for CAM (kortadapter). Uten programkort og med standard bord- eller veggantenne, tar den inn de åpne kanalene fra RiksTV helt gratis: NRK1, NRK2, NRK3 og NRK Super.

Siden dekoderen også støtter MPEG-2 standarden, vil den fungere i Sverige og andre land i Europa.

Se film fra den integrerte DVD-spilleren som leser alle vanlige format, eller fra minnepinne/ekstern harddisk via USB. Støtter de aller fleste formater.

Utstyrt med beskyttelse for feil polaritet og den tåler et større spennings-område på hele 10-20 Volt pluss vanlig nettdrift 230V. Det betyr størrre sikkerhet under maks lading på solcelleanlegg. DVD spiller leser alle vanlige format.

Redigert av roger-jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...