Roger og Olina Startet 26.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2015 Sitter å leser på en annonse på Finn.no som blir vel litt for fantastisk til å være sant. Spess denne påstandsen: De fleste vil merke forandring på hvordan motoren går lettere, stillere, penere, rakere og får flere hester veldig fort. I neste avsnitt, står det: For noen kan det ta opp til 3-4 tanker før de merker reduksjon i forbruket. Husk derfor at EnviroTabs ® virker ALLTID men det kan ta litt tid før reduksjonen av forbruket blir målbart. For meg er ikke 3-4 tanker veldig fort. <Er noen påstander her som jeg syntes er vel drøye--- Annonsen finner du her Mvh Roger Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 26.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2015 Jeg reagerte også på denne,blir i overkant fantastisk synes jeg. Hvis slikt mirakelstoff finnes, er det rart at det ikke allerede er kjøpt opp av ett stort oljeselskap og blandet inn i bensinen. De som biter på og opplever å ha kastet bort pengene sine, fortjener ikke bedre spør du meg. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Sjeldenutpå Svart 26.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2015 Tenkte det samme som Nomen. Alle trailerfirma hadde hatt dette i hylla fra dag 2 dersom det var sant. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Fanafjord Svart 26.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2015 (redigert) Her en klage fra "Federal Trade Commission" i USA på EnviroTabs. FTC er en slags konkurransetilsynet. Morsomt med alle vedlegg som viser skoleringmateriell av Evirotabsluringene. Ser ut som en form for pyramideopplegg. https://www.ftc.gov/sites/default/files/documents/cases/131108envirotabscmpt.pdf http://www.law360.com/articles/487739/fuel-boosting-envirotabs-claims-are-bogus-ftc-suit-says Til slutt godtok Envirotabs $ 800000 i bot for de påstandene de fortsatt gjør på finn.no https://www.ftc.gov/news-events/press-releases/2013/11/marketers-who-claimed-fuel-additive-could-drastically-increase Redigert 26.Mai.2015 av Fanafjord (see edit history) Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
knut1955 Svart 26.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2015 Denne ligner da veldig på noe et Mandalsfirma hadde her for noen år siden ???? Er det for godt til å være sant - er det det.... Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 26.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2015 Her en klage fra "Federal Trade Commission" i USA på EnviroTabs. FTC er en slags konkurransetilsynet. Morsomt med alle vedlegg som viser skoleringmateriell av Evirotabsluringene. Ser ut som en form for pyramideopplegg. https://www.ftc.gov/sites/default/files/documents/cases/131108envirotabscmpt.pdf http://www.law360.com/articles/487739/fuel-boosting-envirotabs-claims-are-bogus-ftc-suit-says Til slutt godtok Envirotabs $ 800000 i bot for de påstandene de fortsatt gjør på finn.no https://www.ftc.gov/news-events/press-releases/2013/11/marketers-who-claimed-fuel-additive-could-drastically-increase Sier jo sitt ja... Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 26.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2015 "EnviroTabs ® skaper en kjemisk reaksjon i forbrenningen som fører til at drivstoff partiklene begynner å forbrenne ved temperaturer på 200 º C, i motsetning til 600 • C." Høres ut som tenningsbank på boks? Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 26.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2015 "EnviroTabs ® skaper en kjemisk reaksjon i forbrenningen som fører til at drivstoff partiklene begynner å forbrenne ved temperaturer på 200 º C, i motsetning til 600 • C." Høres ut som tenningsbank på boks? *lo godt her nå* Ja, og hvem vil vel ha det!? og må til og med betale for det... Sitér dette innlegget Link to post
Maruma Svart 26.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2015 Opptil 35% drivstoffreduksjon....... Eventyrlig..... Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 26.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2015 Jeg tror det gir god effekt..........placeboeffekt!!! Sitér dette innlegget Link to post
Bidevind Svart 27.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2015 .... For meg er ikke 3-4 tanker veldig fort...... ..... Ikke for meg heller. Med min 60 liters tank vil det kunne ta mer enn ett år før jeg ser noen eventuell virkning. Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 27.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2015 "EnviroTabs ® skaper en kjemisk reaksjon i forbrenningen som fører til at drivstoff partiklene begynner å forbrenne ved temperaturer på 200 º C, i motsetning til 600 • C." Høres ut som tenningsbank på boks? Månedens beste kommentar! Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 27.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2015 Månedens beste kommentar! Den støtter jeg diaX Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 27.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2015 Heter daglig leder S.Vindel ? Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Zitt Svart 27.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2015 (redigert) Ja, og S'n står for Stors! Redigert 27.Mai.2015 av Zitt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 27.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2015 Pussig at oppgitt tlfnr i annonsen er listet som hemmelig. Får ikke opp info på 1881. Og man vil vel ha et nr som lett kan finnes om man driver seriøs bedrift... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
GunR Svart 27.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2015 Ja, og S'n står for Stors! Ler godt nå.. Det hagler jo med gode kommentarer! ETT falskt produkt er alt som trengs for å lage mye morro på forumet! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.