Jump to content

Vinduslister Rana 530

Langheim

Recommended Posts

• 4 måneder senere...

Hei!

Skifta gummipakning på vinduene i båten igår, og det gikk helt fint. Men en del jobb var det, og jeg brukte lim fra Biltema. Den eine vinkelen var ca 105 grader. Jeg brukte ferske lister fra Maritim. Du har kanskje hatt dine liggende litt, eller kan de være for tykke?? Lurer på om problemet ligger der. Når de er stive, oppfører de seg slik som avbilda. Håper de er tette hvis du velger å heholde dem slik.

Erfaringer er gull verdt. Det merkes både i båtpraten på havna der entusiaster samles rundt et motorrom eller her på dette forum. Og heldigvis har vi ulike erfaringer. Noen ganger har du griseflaks og går rett på løsningen, andre ganger blir det mye feilsøking. Og ofte finnes rådene i gamle strenger som entusiastene har bidratt til. Jeg må beundre de mange som gang på gang svarer og deler ut sin kunnskap.  

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...