MrLockertsen Startet 26.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2015 (redigert) På min With Vital har overbygget ei ganske fin polstring i sort skai, som har slitasje/skade på den eine sida. Sjå bildet. Har du eit tips til korleis ein kan reparere dette sånn nokonlunde? - I alle fall slik at ikkje skaden blir større? Kva med sort Tec7? Er det heilt på trynet? Redigert 26.Mai.2015 av MrLockertsen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 27.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2015 En passe stor stripe med svart duct tape? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
wutech Svart 27.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2015 Dette produktet har jeg egen erfaring med, riktignok ikke på en så stor skade men det virket over forventningene: http://www.colourlock.no Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 27.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2015 Jeg må bare få svare en ting her: Sort Tec7, ja det blir "helt på trynet" med mindre du er på utkikk etter jobb hos dem....... Kjøp skinn og trekk om på nytt før skumgummien går i oppløsning. Jeg tror skinnet er limt med kontaktlim på innsiden av glassfiberen og deretter fuget utvendig i overgangen. Tar du av det gamle skinnet kan det være at en kalesjemaker kan form-sy det nye for deg ved å bruke det gamle som mal. Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.