Jump to content

Garmin 5012 - måler ikke vanntemp? erre mulig?

Elvebakk1

Recommended Posts

Heisann sjøulker!

jeg har en Garmin 5012 kartplotter jeg er i ferd med å finne ut av. Ett spørsmål i den forbindelse: sliter med å få frem vanntemp på skjermen? Det står kun streker ( ---,- ) der det egentlig skulle stått temperatur...

Et litt krøkkete spørsmål, men tok det for gitt at det skulle være rimelig greit å få frem temperaturen (for det skal vel være mulig?) .... noen som har samme plotter og kan gi meg et vink i riktig retning??

Takknemlig for svar!

Du kan få opp hva du vil på denne nettverksplotteren, men du trenger sensorer til det du vil at skal vises. Vil du f.eks. Se drivstoff-forbruk trenger du en fuel-flow sensor (f.eks. GFS10), vil du se dybde og vanntemperatur trenger du en ekkoloddmodul og en svinger. Du kan få motordata på skjermen ved å installere en gateway, du kan få radarbilde, videobilde fra akterkabinen, værdata, AIS, you name it. Alt utenom radar- og video kobles på NMEA 2000 nettverket, det er plug&play.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...