rockmoen Startet 27.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2015 Jeg har hatt båten stående på land siden høsten 2013 og fikk i fjord vår kalkblåst båten under. Jeg oppdaget at det kom litt vann rundt flyndrejernet i en liten skade som var sparklet. Tok derfor å slipte meg litt inn, slikk at vannet skulle få mulighet til å komme ut og tørke opp. Derfor ble jeg overrasket over at det det fremdeles var vått når jeg kontrollerte dette i sted med tanke på å begynne og sparkle, for så å male. Slik at den snarlig kunne sjøsettes. Lurer derfor på om noen har en knakende god fremgangsmåte, slik at årets båtsesong kan berges snarest??? Hilsen fortiden skogs skiper i Kongsberg. Sitér dette innlegget Link to post
rockmoen Svart 27.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2015 Grubler på dette fremdeles. Som jeg forstår etter å lest litt om temaet, er det betong på insiden. Å kommer derfor ikke til på insiden for å støpe. Hvordan ville dere da gått frem for st det skal bli holdbart? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 30.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2015 Opps... Du burde leigd infra-tørker i vinter. Om eg måtte finne en løsning nå så måtte det bli kraftig vifteov så lenge at det blir tørt nok til å plastre over. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
lippert Svart 30.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2015 Snodig. Dette er ikke regnvann som sildrer ned langs skutesiden? Som Sæbø skriver. Her må du til med varme over litt tid. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.