Torsen67 Startet 28.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2015 Hei Mangler en bøyle til fremre kalesje i En Sollux 24. Det er den bøylen som igjen er festet til hovedbøyla bakenfor. Hørte med Hansen Protection men de hadde leveringstid. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne raskt rundt Oslo? Jeg trenger bare å få bøyd den til så bredden blir riktig. Resten kapper jeg til selv. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 28.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2015 Doxa på Ramstadsletta produserer ihvertfall kalesjer. Sist jeg var innom lå det massevis av kalesjerør på gulvet. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Torsen67 Svart 28.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2015 Flott! Skal høre med de... Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 28.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2015 (redigert) Doxa bruker 22mm alu til sine kalesjer. Min har 18mm. Vet dere hvor jeg kan få tak i feste slik at jeg får koblet disse mot hverandre? Altså 22mm inn på 18mm? Hvis dette var uklart, så hviler altså den fremre bøylen (22mm) seg på bøyle nr 2 (18mm). Redigert 28.Mai.2015 av Torsen67 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.