Jump to content

Ledige båtplasser hvaler -Strømstad?

Rakkstingen

Recommended Posts

Har pr, i dag båtplass nesten innerst i Skjebergkilen, og med en "kosefart" på 7 knop bruker jeg VELDIG lang tid f.eks. Strømstad eller Koster. Så hvis det er noen der ute som kan tipse meg om ledig båtplass f.eks. ytterst i Hvalerskjærgården eller på svenskesiden, f.eks. Dynekilen eller rundt i Strømstad-området. Er ikke helt fremmed for å flytte enda lenger syd heller, som f.eks. rundt i Grebbestad-området. Takknemlig for alle tips, også kanskje med priser og type brygge. Om det er utliggere på begge sider e.l. Trenger jo en lysåpning på 3m til Saga`n...  :thumbsup: 

Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Lang vei til Koster hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".
Alle må vennligst lese disse før man poster.

Kommentar fra moderator: Pls. les reglene, annonsepregede emner er ikke tillatt på Båtforumet.
Finn.no har egne kategorier for båtplass ønskes/tilbys.

Guest Avmønstret#

Se på kartet, bruk gulesider og ring/send e-post. Er mye ledige plasser omkring, eller i hvertfall har jeg fått tilbud samtlige plasser jeg har spurt. Sendte 3 eposter i våres på plasser jeg kunne tenke meg og fikk positivt svar på alle i Østfold området. Tilsvarende i fjor, og året før der igjen. 

Får håpe prisene synker snart..

Nei, har ikke sjekket noen foreløpig. Kommer nok til som Pinkvin sier, sende noen mailer og ta en runde for å besiktige de respektive plassene.Og jo flere ledige plasser det blir, jo mer press har jo eierne på seg for å få leid ut, så de bør nå tenke på å senke prisene etter hvert. Skjærhalden er jo ingen dårlig plass, og den ligger jo fint til også med hensyn til å komme seg evnt. over grensa.

Takk Hulda. Vet det tidligere var et innskudd på bryggeplass der, men vet ikke om det er det fortsatt. Vet du årsavg. på en 3m ...?

Det er ikke innskudd. Plassene er kommunale, men de administreres av Planbo som får 5 % i admin.gebyr. Kjenner ikke prisene, du må nesten spørre. Sannsynligvis en del rimeligere enn private plasser. Du må kanskje regne med SEK 4- til 5 000 + MVA for ett år. Da kan du ligge der om vinteren hvis ønskelig. Mulig du også kan ligge inne i Strömstads havn om vinteren uten å betale ekstra. Ta en telefon til Planbo.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...