wutech Startet 28.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2015 Jeg prøver på å bli enig med meg selv ift ekkolodd og plotter til min nye lille "skute". Skal brukes først og fremst til fritidsfiske, ønsker Chrip funksjonalitet når jeg nå skal kjøpe nytt men tror det er viktigere å se godt nedover enn til sidene (DownVu og SideVu som det heter på Garmin språket). Men jeg har 2 styre posisjoner, og har konkludert med at jeg heller ønsker 2 mindre enheter inne/ute enn en stor inne. Jeg har sett mest på lowrance da Navionics har kart over snåsavatnet, men begynner å innse at det kan bli såpass få turer hit at jeg da kan bruke iPad og Navionics appen. Så til mitt spørsmål. Kan noen av følgende kombinasjoner dele samme kartbrikke, waypoints og ekkoloddgiver: Garmin GPSMap 721xs og GPSMap 527xs? Garmin EchoMap 70s og Echomap 50s - eventuelt koblet til en GCV10 Hvis ja, tar jeg gjerne mot forslag til svingere eller andre kombinasjoner! Takk takk! Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 28.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2015 Kontakt MjøsService , stor leverandør av elektronikk til fritids fiskere. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
abbor Svart 28.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2015 EchoMap har ikke Ethernet. Hva GPSMap kan dele er jeg usikker på siden Ethernet porten på disse modellene bare kunne brukes til radar da de kom ut, men de har gradvis lagt til litt og litt i softwareoppdateringer. Lowrance HDS Gen3 og en pent brukt HDS-5 Gen2 (er desverre utgått) hadde vært en bra kombinasjon. Sitér dette innlegget Link to post
wutech Svart 28.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2015 Er Lowrance jeg har sett mest på, og det blir helt supert men ser jeg må strekke budsjettet ganske mye for å komme i mål - så da begynner en å se på alternativer :-) Kan ringe Mjøsservice i morra å sjekke, hvis ikke får det bli Lowrance :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.