paalmd Startet 28.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2015 (redigert) Heisann , Jeg kommer til å kjøpe 78 modell Mariner 25 hk nå snart av en bekjent. Denne motoren har manuell start og styrekult, men er klargjort for Kontrollboks. Så det er en passende Kontrollboks med alt av kabler jeg er på utkikk etter, Men aner ikke hva jeg skal se etter når modellen er såpass gammel. Er det noen som har tips angående hva jeg skal se etter? På forhånd takk :) Redigert 28.Mai.2015 av paalmd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tronds63 Svart 29.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2015 Det er en Yamaha motor egentlig. Du kan bruke universal fjernkontrollboks til den. Kjøp en ny. Koster vel en liten tusenlapp. Standard universalkabler. Null problem. Sitér dette innlegget Link to post
paalmd Svart 29.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2015 Det var god nyhet ! Takk for det ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.