nimbuster Startet 29.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2015 Jeg har en Selva rib gummijolle på 2,70m, ny i 2007. "Stroppene" til innfesting av tofte på pontongene er røket/råtnet opp, og trenger utskifting / vulking av ny lomme evt lime inn ny "stropp. Noen som vet hvor jeg kan få gjort dette i Oslo, Østfold eller Akershus? (tenkte å laste opp et bilde, men så lenge siden at jeg ikke fikk det til :-)) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 30.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2015 Mange velger å fjerne stroppene og bruke oppblåbar sittepute. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Janoho Svart 31.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2015 Det er ikke noe problem å lime på nye fester selv. Gjorde det på en suzumar rib, men kanskje er utfordringen å få fjernet de eksisterende festene ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.