Tilde Startet 29.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2015 Jeg konstaterer at vindusviskerne er utslitt og ser etter nye. Ønsker meg noe lignende som jeg har på bilen, som tar alt av vann og salt samt stillegående mot ruta. Alt jeg finner av skikkelige viskere er imidlertid med "spesialfester" for bil. Viskerarmene på båten er en primitiv greie hvor selve viskerne er skrudd fast til armen med en liten stjerneskrue. Finnes det gode viskere for båt, eventuelt mulighet for å bytte til"bilviskerarmer" for å få et tilgang til gode viskerblader? Alt jeg har sett av viskere for båt synes som dårlige greier ..... Sitér dette innlegget Link to post
babu Svart 30.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2015 Jeg kjøpte de minste bil-viskerne jeg fant på Biltema og fikk festet dem på viskerarmene på båten. Husker ikke akkurat hvordan, men jeg tror en av de adapterne som lå i pakken lot seg feste rett på selve armen. Ser ut til å funke. Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 31.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2015 Jeg kjøpte også på Biltema. Siden båten har viskearmer med et rart endestykke brukte jeg plast strips til å feste bladet til armen. Det funker. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Geir Kallevik Svart 31.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2015 Kjøpte også på biltema. Adaptere i pakken passet til viskerarmen. Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 31.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2015 Jeg kjøper mine viskerblad hos Volvo last og buss. De skrus på til den originale innfestingen og passer fint. Ideell lengde til vinduene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.