Vinke Lanke Startet 1.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2015 Da jeg var ung, sånn ca like etter at dinosaurusene døde ut ble det hver høst arrangert et racerbåtløp i Indre Oslofjord. Jeg forsøkte å søke opp dette racet på internett, men fikk opp diverse løp (sykkel, joggesko og seiling) som forslag. Er det noen som klarer å erindre når dette racet ble arrangert for siste gang? Jeg husker fortsatt den harde lyden fra Carniti motorene da de suste forbi Nakholmen. Nå har vel ikke de fleste her engang hørt om Carniti utenbordsmotorer, men de ble av oss guttunga sett på som det råeste som var å få tak i. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 1.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2015 https://www.youtube.com/watch?v=HXsE7GP-0jw 2:30 og ut. Så hører du Carnitien. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 1.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2015 Husker det var race på Ingierstrand. Men det var kanskje Bunnefjorden rundt? Tore Foss lå på magen å kjørte pga ryggsmerter. Var vel på slutten av 70-tallet. Er en nettside om disse løpene men jeg husker ikke adressen. Google Tore Foss og båtrace så tror jeg du finner det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.