Jori Startet 2.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2015 Hei, hatt ett lite badeplattformprosjekt gående. Kjøpte en ferdig plattform og har bygd om den. Reduserte den med 40 cm i dybde og 50 cm bredde. Så nye mål er dybde 1 meter og bredde 3 meter. Denne er nå montert på båten. Det fulgte med en ok fenderlist som jeg bruker opp igjen. Men det var ikke med endebeslag. Fenderlisten er av type B (ser ut som en B, eller dobbel D om man vil) og 75mm høy. Noen som vet hvor man kan få endebeslag til denne. Jeg har søkt på mange butikker men ikke lykkes. Ei heller har jeg funnet ut hvor den er produsert, da kunne jeg jo gått den veien. Har latt listen gå litt ut på sidene på båten, derfor vært greit med en pen avslutning. Gjerne i syrefast, men ikke noe "must". Takknemlig for tips Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 2.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2015 parma past i bergen Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 2.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2015 parma plast mener jeg Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 2.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2015 De har samme type fender, men den er kun 43mm. Heter B1580E hos Parma. Min er 75mm så må ha andre endebeslag. Men takk for tips. Kan det være noe som kun lages på bestilling? Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 2.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2015 parma plast b1580u 75 mm Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 2.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2015 er en tidligere model men kan hende de enda har på lager ring å spør Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 3.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2015 Takker, det skal jeg gjøre ja Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 4.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2015 Da er Parma kontaktet, de kunne ikke hjelpe. Tomt på lager og kommer ikke til å ta inn. De anbefalte å gå til ett lokalt mekanisk verksted å få laget det der. Er jo en løsning, men den blir dyr, så må søke litt på andre løsninger først Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 4.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2015 (redigert) gå inn på industriplast. no Redigert 4.Juni.2015 av båt 45 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 4.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2015 Vi prøver og takk igjen Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 4.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2015 Listen fant jeg der, type 7171-75. Ringer de i morgen og hører om beslag Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.