blue moon Startet 2.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2015 Har idag en stol veldig lik denne, med armlene. Leker med tanken å skaffe en stol en detter mer inn i og med bedre sidestøtte. (Med tilsvarende farge og størrelse) Disse er jo flotte, men mangler armlene som jeg bruker ofte.. Noen som har dem eller noe lignende og vil dele sin mening? Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
blue moon Svart 2.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2015 Ble kanskje litt feil å skrive de mangler armlene, spørsmålet blir. Hviler armen greit oppå kanten der? Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
ballistic Svart 3.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2015 https://baatplassen.no/bildearkiv/20/20870/74_1651073462.jpg Har denne typen i Mørebasen. Tror den er litt breiere enn den du har nå, men synes den er grei å sitte. Har den i Nirrox lignende stoff, så den kjennes ikke kald eller klam Sitér dette innlegget Link to post
Laguna38 Svart 3.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2015 (redigert) Jeg har hatt den typen i det første bildet tidligere, men synes de er for harde og det som liksom skal være nakkestøtte treffer deg midt i ryggen. Den stolen på mitt bilde er jeg veldig godt fornøyd med, passer alle rumper og er myk og komfortabel med riktig rygg. Ligger annonsert på finn. Redigert 3.Juni.2015 av Laguna38 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.