bilo3 Startet 4.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2015 Jeg har funnet tak i en Mariner 40hk som jeg spekulerer i å kjøpe. Har ikke sett på den ennå, og vet ikke årsmodell på den, men jeg har fått bilde av den. Legger det ut her. Noen som kjenner til disse motorene, og vet om de har noe spesielt man burde se etter ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 4.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2015 Er ikke dette en av de modellene som har stor tæring på platen mellom motor og rigg tro? Sitér dette innlegget Link to post
steyr t Svart 4.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2015 Dette er en 98 mod 2takter på nesten 1000ccm . Den er helt lik 50hk med unntak av forgasserstørrelse.Den deler også powerhead med 60 hk av denne årgangen,så de er lette å sette opp effekten på. Disse motorene har ikke dårlige adapterplater,da dette bare gjelder 4taktere 25-60hk fra 1999-2003. Dette er gode driftsikre motorer,men noe tørste. Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 4.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2015 Ja stemmer,var 4takteren jeg tenkte på. Sitér dette innlegget Link to post
bilo3 Svart 5.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2015 Blir vel kanskje i største laget til denne ? Sitér dette innlegget Link to post
simon_a Svart 6.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2015 På ingen måte. 98 modellen er vel en Mercurybasert motor, mens 25 hestehenger på bildet er Yamahabasert og er etter min mening en kjempemotor.. Sitér dette innlegget Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.