Jump to content

Shakespeare shadow v8 med sprukket blokk, verdiantydning?

Joakimpetersen

Recommended Posts

Hei, nå håper jeg noen kan hjelpe litt her, har en shakespeare som ser helt grei ut som jeg vil selge, problemet er att blokken har fått sprekk på begge sider, vurderer og bytte blokk for og få den 100%, men hvor mye kan en ta for sånn båt med sprekk i blokka, er nyoverhalt hos han der rune i grimstad, men er helt ny elektronisk tenning (mallory) helt ny rochester forgasser, starter og dynamo er også helt nytt tiltmotor er også ny, er en 350 5,7 med vp 280 drev og ett vp 290 som jeg ikke vet tilstanden til, båten fungerte bra etter tenningen ble justert, men ble nok litt stor propell. Vil jo selfølgelig ikke lure noen, men har fått beskjed fra sjefen om att den skal bort å få hjem en litt mer familie vennlig båt, så vil bytte til draco.. Så lurer veldig på verdien på en slik båt fikset eller ufikset:) muligens noen her inne har liggende en 350 blokk til en fin pris?

bilde

bilde

Redigert av Joakimpetersen (see edit history)

Hei. Solgte en Shakespeare Shadow i fjor sommer. Den hadde en defekt Mercruiser 3,0 / 140 hk installert. (Motoren hadde "stått seg i hjel" etter noen år uten å ha vært i bruk). 

Selve båten var i god stand. Fikk 20.000,- for den på finn.

Du har mye nye deler på motoren din, men tror det kan være vanskelig å få noe særlig mer for den med sprekk i blokka.

Er en sjelden og spesiell båt, så treffer du "den rette" og motoren er fikset så er det kanskje mulig å få 50 - 70.000 for den.

<p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...