nomen Startet 6.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 6.Juni.2015 Når jeg kjører varmeren på fullt, går det ca 5 min så slår den seg av p.g.a overoppheting. Jeg har en 0,5m slange på 75mm på innsugstussen. Tar jeg av denne sugeslangen, fungerer det feilfritt. Det er bare det at jeg har lyst til å suge luft fra en annen plass enn der varmeren står. Noen som har tips/erfaringer? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
nordan family 27 Svart 6.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2015 Har samme varmer. Sikkert 3 eller 4 meter med slange på inn-luften. Men slangen har en større dimensjon enn det du har. Har ingen problemer. Har enda lengre ut-slange, men også den har større dimensjon. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 6.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2015 Har vurdert større dimensjon, men srussen på varmeren er 75mm så var det rimelig å anta at det var nok. Får prøve 90mm da og se hvordan det blir Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Janoho Svart 6.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2015 Sjekk ventilgitteret som er koblet til denne slangen, dvs på utsiden av båten. Jeg hadde problem med det samme etter å ha montert nytt gitter, det viste seg at dette strupte luftemengden slik at varmeren stoppet. Jeg spurte etter orginalt gitter men det fins visstnok ikke ?? Sitér dette innlegget Link to post
ingelinn Svart 7.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2015 Har samme varmer med 1meter 75mm.slange som fører luft til brenneren og ca.3,5meter med 75mm. slange fra brenner og til første luft uttak.uten at den går varm.sjekk luftslangen i fra brenneren om di har skader/innsnevring og selvfølgerlig om utblåsningsdysene står opene.der skal altid være en dyse som ikke skal kunne stenges. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.