harra Startet 7.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 7.Juni.2015 Har kjøpt en brukt 4 hk Johnson som virker greit kunne noen ganger stoppe på tomgang. En dag ble den satt i gir/framover ved høyt turtall etter dette har jeg ikke klart å få start på motoren igjen. Jeg har satt i nye tennplugger og sjekker at de tenner. Jeg har dratt i snora for å tømme brennkammeret når tennplugger var ute. Jeg har byttet olje ledning som var litt morken og lekk. Jeg har på dødmannsknappen og dratt ekstra i den for å sjekke om det er noe galt der, men siden tennpluggene tenner er vel dette i orden. Jeg har ikke funnet manualen på nett, noen som har eller tips om hvor jeg kan finne den? Har ikke gjort noe med flotøren siden jeg ikke kan noe om den. Når jeg drar i snora er det ikke noen respons, lyden endrer seg litt når jeg drar ut choken men starter ikke. Det er nok bensin i tanken og jeg har prøvd å ha gassen på forskjellige stillinger full, halv og av men det skjer ikke noe. Har også sjekker giroljen og den er helt fin og fullt. Håper det er noen enkle tips som løser dette ;-) Sitér dette innlegget Link to post
harra Svart 7.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2015 Renset forgasseren og nå virker den! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.