hobbyfiskeren Startet 7.Juni.2015 Del på Facebook Startet 7.Juni.2015 (redigert) Jeg har en Volvo Penta D3 160 HK, 2007 modell. Er det noen som kan gi en god beskrivelse på hvordan man kobler inn en defroster i kjølevannskretsen på denne motoren? Ferskvann tur/retur? Er det Isotherm 10 kW som er å foretrekke i en 22-foter? Tips om type frostvæske og hvor den kan kjøpes til denne motoren? Redigert 7.Juni.2015 av hobbyfiskeren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 7.Juni.2015 Del på Facebook Svart 7.Juni.2015 Isotherm 10kW er fin, men vifta støyer...Bør ha den i motorrommet. Sitér dette innlegget Link to post
Linea Svart 7.Juni.2015 Del på Facebook Svart 7.Juni.2015 Hei. Du må kjøpe et T stykke som du setter inn på en slange i forkant av motor. Volvo selger dette som ekstrautstyr. Den andre tilkoblingen sitter i bakkant av motor litt på stb side. Så er det bare å koble til. Blir på samme vis som en VV bereder. Sitér dette innlegget Link to post
kimern84 Svart 7.Juni.2015 Del på Facebook Svart 7.Juni.2015 Jeg har de delene du trenger til dette, du kan kjøpe de av meg? Jeg kan ta bilder av min slik du ser hvordan det skal gjøres. Sitér dette innlegget Seaco 950 2002 modell med VP Kad43. Grand Silver Line S300 2015 mod, med Suzuki 9,9 @ 20 HK 2014. Link to post
hobbyfiskeren Svart 8.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2015 Tusen takk! Både bilder og deler er meget interessant :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.