Aasler Startet 8.Juni.2015 Del på Facebook Startet 8.Juni.2015 halloen. har en pyro p21 som det virker får for mye luft, flammen går oppi eksosrøre og det bli alt for varmt. når viften går på laveste hastighet er det inferno av flammer samt på høy hastighet. brenner nesten for gått når det er avslått å. noen som vet hva jeg kan gjøre? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 9.Juni.2015 Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 Kan også være noe galt med regulatoren. Pyro produseres ikke lenger, men det finnes fremdeles god kompetanse på disse byssene hos ulmatec som produsenten heter i dag. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Treskallen Svart 9.Juni.2015 Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 Hvis du trenger tegninger og sprengskisser av ovnen og regulatoren så send meg en pm så mailer jeg dem. Det er flere innstillinger på regulatoren for å stille diesel mengde etc. Sitér dette innlegget Alle gode ting er tre Link to post
PyroPer Svart 5.Mars.2018 Del på Facebook Svart 5.Mars.2018 Wallas Service skrev On 9.6.2015 at 23.31: Kan også være noe galt med regulatoren. Pyro produseres ikke lenger, men det finnes fremdeles god kompetanse på disse byssene hos ulmatec som produsenten heter i dag. Pyrobyssene blir fremdeles produsert og senest i dag ble det produsert P21 hos oss :-) Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 5.Mars.2018 Del på Facebook Svart 5.Mars.2018 Ikke lett å manøvrere på nettsidene til Pyro (Ulmatec) for å finne byssene. Fant noe til slutt: http://www.ulmatec.no/ulmatec4/versions/ver/users/ulmatec4/files/Pyro_baatovner.pdf Kanskje en idé å lage en bedre meny? Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
PyroPer Svart 7.Mars.2018 Del på Facebook Svart 7.Mars.2018 Wallas Service skrev On 5.3.2018 at 22.05: Ikke lett å manøvrere på nettsidene til Pyro (Ulmatec) for å finne byssene. Fant noe til slutt: http://www.ulmatec.no/ulmatec4/versions/ver/users/ulmatec4/files/Pyro_baatovner.pdf Kanskje en idé å lage en bedre meny? Er helt enig med deg. Hjemmesiden er ikke så kundevennlig og for dårlig bildemateriell. Har tatt opp dette med ledelsen og de skulle se på det :-) Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 8.Mars.2018 Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Sayana Svart 8.Mars.2018 Del på Facebook Svart 8.Mars.2018 Sjekk opp regulatoren det er den som tilfører oljen til forbrenning. Virker så den gir mye. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.