Lazyjack Startet 9.Juni.2015 Del på Facebook Startet 9.Juni.2015 (redigert) Hei Jeg trenger en slik loddbar kontakt til 75 ohm kabel(tynn type). Noen som vet hvem i Oslo som kan ha dette? Redigert 9.Juni.2015 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bjornas Svart 9.Juni.2015 Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 Www.permo.No. Riktignok Langhus. Sitér dette innlegget SRC 2010 - LE 8550 D5L 2012 D5LA 2013 LRC 2014 Link to post
geiregil Svart 9.Juni.2015 Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 Tror det er 50 ohm kontakt som du er ute etter. VHF ! Se på www.holund.no der finner du et bra utvalg på lodde, skru og krymp kontakter. De holder til på Skedsmokorset. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 9.Juni.2015 Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 (redigert) Det ser ut på bildet som det er ein N connector du er ute etter http://www.amphenolrf.com/connectors/n-type.html Redigert 9.Juni.2015 av Dinamo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 9.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 (redigert) Det er til ICE båtantenne, det stemmer nok at det er 50 ohms kabel. Holund selger ikke detalj og Langhus blir for langt unna i en travel jobbhverdag. Synd Elfa-butikken på Sandaker forsvant..... Jeg ser Seatronic har denne men det er vel en større type antar jeg.... Redigert 9.Juni.2015 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
geiregil Svart 9.Juni.2015 Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 Www.elfa.se bestil på nett de har veldig rask levering. Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 9.Juni.2015 Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 Kanskje malfix har? 22208682 maridalsveien 35 Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 9.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 Det ser ut på bildet som det er ein N connector du er ute etter http://www.amphenolrf.com/connectors/n-type.html Du har rett, det er den med den tynne senterlederkontakten. Noen ide om hvem som forhandler den? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 9.Juni.2015 Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 Nei, harrusett..... Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 9.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 Nei, skurru ha sett på makan :-) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 9.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 da blir vel neste spørsmål - hvor kommer den fra.... Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 9.Juni.2015 Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 Vi hadde et raid på jobben for en stund siden. Alt med manglende dokumentasjon skulle kastes.... Sånt sliter jeg med! Den var tiltenkt brukt på en sea king en gang...... Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 9.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 :worry: Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 9.Juni.2015 Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 (redigert) Holund selger ikke detalj He? Jeg har da handlet mye der ved direkte fremmøte i butukken, men kanskje de ikke tar imot bestilling via nett? Men obs, de er ikke noen billigbutikk. Redigert 9.Juni.2015 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lazyjack Svart 9.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 (redigert) Jeg kan sjekke med dem i morgen men mener å huske at det var litt styr sist jeg skulle handle en antenne der. Redigert 9.Juni.2015 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 9.Juni.2015 Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 Så nå ligger det en på stuebordet. Hvis den kan komme til nytte så ville jo det vært fint. Det er den som Dinamo linket til. Den er merket med: M39012/01 0008 74868 Posen den ligger i er merket med Nato nummer: 5935-00-997-1933 Den har den tynne gullbelagte senterpinnen som er for lodding og har krympehylse til skjermen. Ser ut til å passe RG58 innerdiamater bak er 7,3mm Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 9.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 Ja om du vil avse den for en overkommelig penge så henter jeg den gjerne i Rælingen :-)Trenges det krympetang til skjermen? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 9.Juni.2015 Del på Facebook Svart 9.Juni.2015 Strengt tatt skal det vel brukes krympetang ja. Er jo både til jording av skjermen og strekkavlasting. Det er vel sånn sekskantet sak tipper jeg, har antagelig en kalibrert tang på jobben..... En overkommelig penge går sikkert bra. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 10.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2015 (redigert) Fikk napp på en gjennnom jobben så da går jeg for den. Takk for velvilligheten :smiley: Redigert 10.Juni.2015 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.