Jump to content

Styring låst etter sesong.

wille

Recommended Posts

og om du tar ut hele kabelen med strømpe og alt - pass på å knyt noe fast i enden så du har å trekke den tilbake med når den skal på plass igjen (med mindre den ligger helt åpent) 

jeg gjør som benji beskriver med kabelen i weslingen min, der kan jeg dra wiren ut av strømpa , rengjører den i f.eks litt diesel, og setter den så inn med olje når den stappes på plass igjen. 

Men noen typer går ikke å ta ut av strømpa for å gjøre dette.    Bruk heller ikke for mye makt på rattet for å få løs kabelen - da vil det kunne glippe framme i kabelaren.   Og er du i tvil om kabelens tilstand, bytt.   Ikke noe særlig å miste styringa , slikt skjer helst på upassende tidspunkter

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...