hansmartinhedum Startet 10.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2015 Non som vet hvordn dette gjøres? Er en 08 mod! Men nede på høre side der jeg fikk beskjed om at det var! Er det ett lokk over med ett lite hull i! Får ikke noe inn der Sitér dette innlegget Link to post
Spannerman Svart 10.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2015 Du trenger et special verktøy for å justerer den forgasser, ellers du kan klipp bort den lokkl, men du må vær forsiktig som det er bare en liten skru inni som er justering skru for blandingen. Sitér dette innlegget Link to post
hansmartinhedum Svart 10.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2015 Prøvde justere litt på fordeleren men det var ingen suksess! Får jeg turtall ned mot 750 begynner helle motoren og "hoppe" og kveler seg Sitér dette innlegget Link to post
Spannerman Svart 10.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2015 Din motor sannsynligvis må settes i 'service mode' før du kan justere tenningen. Sitér dette innlegget Link to post
hansmartinhedum Svart 20.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2015 Hva vil det si? Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 20.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2015 Er det tomgangen eller tenningen du vil justere? Har du tenningslampe? Hvis ikke kan du ikke justere tenningen. Thunderbolt V tenning har en funksjon som styrer tomgangen ved å forandre tenningen. Du må jorde en lilla/hvit kabel som henger løs på motoren før du begynner med dette. Ellers vil modulen bare kompensere når du justerer. Sitér dette innlegget Link to post
hansmartinhedum Svart 20.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2015 Er tomgangen jeg skal justere ned! Men motoren rister litt når den går på 750 omdr ! Burde kanskje sjekker tenning og! Er det en helt vanlig tenningslampe jeg trenger? Sitér dette innlegget Link to post
Audiquattro Svart 20.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2015 Lenge siden du har renset eventuelt byttet pluggene? Sitér dette innlegget Link to post
hansmartinhedum Svart 21.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2015 Kjøpte båten i vinter! Går greit når den har ligger på rundt 1000 men da smeller den jo i gir:) Sitér dette innlegget Link to post
Audiquattro Svart 21.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2015 (redigert) Hadde samme problem med min 3-liter. Renset pluggene og justerte ned tomgangen ved å endre lengden på gass-wiren. I tillegg til å gå bedre på tomgamg ble den også lettere å starte etter at pluggene hadde blitt renset. Ikke rør fordeleren med mindre du vet hva du holder på med. Redigert 21.Juni.2015 av Audiquattro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hansmartinhedum Svart 21.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2015 Ja sliter av og til og starte! Virker nesten litt sur av og til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.