JJaco Startet 10.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2015 Hei! Jeg har en 36 fot colin archer som jeg ønsker å nate om før jeg legger ExtreemCoat da jeg er lei av våt køye. Er det noen som har gjort en tilsvarende operasjon og som kan si noe om arbeidsomfanget? Er det snakk om to effektive uker? Og hva er ca pris på natemiddel for en båt av denne størrelsen ? Jeg vurderer om jeg kan rekke tør båt før studiestart til høsten. Jeg legger ved et bilde av båten, er detsverre ikke ombord for å få tatt et bedre bilde, men dere skjønner tegninga. Sitér dette innlegget Link to post
Treskallen Svart 10.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2015 En god del arbeid men resultatet blir bra. Du er nødt til å få bort all gammel natemasse eller bek. Driv på nytt med bomullstråd og nat oppå med natemasse som er basert på MS Polymer slik som denne : http://www.biltema.no/no/Bat/Kjemikalier/Tetning-og-nating/Natemasse-2000023966/ Sitér dette innlegget Alle gode ting er tre Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.