christian j Svart 18.September.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2015 Ja det har du rett i . Kan hende dem brukte den på flere båter men har sett flere hero med samme sjerm Sitér dette innlegget Link to post
Islandur0707 Svart 19.September.2015 Link til dette innlegget Svart 19.September.2015 (redigert) Hei Christian jeg lurer på, når du fjernet de gamle spantene, og forsterket kjølen, brukte du da poly eller epoxy? Og hvorfor valgte du det du valgte? Skal til med samme jobben selv på en sims super V 16, har aldri gjort dette før så innspill mottas med stor takk ? ser ut som et flott stykke arbeid du har gjort der ? Redigert 19.September.2015 av Islandur0707 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
christian j Svart 19.September.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2015 Brukte polyester og duk slipte ned til jeg så bunsmurningen Sitér dette innlegget Link to post
christian j Svart 20.September.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2015 Bruke polyester og duk for det er det som er originalt og sterkest . Har ikke tru på å blande produkter i båt eks polyester båt rep med epoksy. Epoksyen sitter ikke lenge. Sitér dette innlegget Link to post
christian j Svart 16.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2016 da er strax båten tint fram a en svær snødynge så jeg kan fortsette;) Sitér dette innlegget Link to post
christian j Svart 1.September.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2021 Etter en kraftig nedtur med hærverk sykdom å plage er jeg nu endelig i gang med denne igjen. Noe son ruslet forbi knuste alle vinduene i vinsjermen å uka etterpå kollapset ryggen så taket over båten. Men nok klaging ? fikk montert å startet opp motor bare for og finne ut at drev var totalvrak... solgte motor å fjernet drev å gir. Har kjøpt meg en 115 hk suzuki påhengsmotor så skal endre hekken for og tilpasse denne? Sitér dette innlegget Link to post
christian j Svart 2.September.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2021 On 4/5/2010 at 5:25 PM, Polarn said: 20 hours ago, christian j said: Etter en kraftig nedtur med hærverk sykdom å plage er jeg nu endelig i gang med denne igjen. Noe son ruslet forbi knuste alle vinduene i vinsjermen å uka etterpå kollapset ryggen så taket over båten. Men nok klaging ? fikk montert å startet opp motor bare for og finne ut at drev var totalvrak... solgte motor å fjernet drev å gir. Har kjøpt meg en 115 hk suzuki påhengsmotor så skal endre hekken for og tilpasse denne? Sitér dette innlegget Link to post
christian j Svart 2.September.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2021 I dag fik jeg tilpasset og limt inn ny plate for instøpning Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 6.September.2021 Link til dette innlegget Svart 6.September.2021 Du blir fornøyd med en Suzuki 115! Enkelt båthold. Imponerende prosjekt, kjekt å se du er i gang! Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.