Jump to content

Tips til barnevennlige havner sandefjord-kristiansand

Raymond Romsdal

Recommended Posts

har delvis planlagt ferien i båten jeg og pjokken på strax 6år. 

Tenker litt på noen barnevennlige havner osv på turen fra sandefjord til kristiansand.   eneste stopp som er spikret er jomfruland (gutten har bestemt) og så en tur innom grimstad pga. familie. 

Noen som har noen tips til fine opplevelser for far og sønn? gjerne mer sønn en far :) men, far liker å og få opplevelser :)

Har hørt masse spennende om div. innenlandsruter  osv om været ikke er på vår side :) har 3uker til rådighet så ingen hastetur direkte :) 

Alle tips mottas med stooor takk :) eventuelt noen andre som har tenkt samme tanke? 

Har ukene 26,27,28 :)

Åros er en fantastisk plass, det kan jeg si med engang. 

Hamresanden Camping vet jeg ikke hvordan er i forhold til båtplasser. 

I Risør så er det fint ved Finnøya, og vet Motorbåtforeningen. Finnøya har tilbud om Wifi og kiosk om jeg husker rett. 

I tillegg så har du perleporten og "lille danmark" i samme område. 

Takker og bukker for gode tips :) dagstur fra svenner til jomfruland? er det ikke bare litt over en times gange? om været tillater :) men, brukte 4t fra sandefjord til jomfruland på en motor og snekkefart ifjord.. :)

Har sett litt på Lovisenberg camping i kragerød, med oppvarmet saltvannsbasseng i berget.. men, spørs om bassenget åpner tidsnok til nedover.. de nevnte på at bassenget skulle åpne 21 mener jeg det var..

Samme ukene vi skal nedover det, bare vi reiser nå på onsdag kveld.

Mange steder nevnt,

Favorittplassene til ungene i Risør .som andre nevnte

Finnøya

Perleporten

Og Sørlandet feriesenter

Furøya (tvedestrand)

Maløyene som andre nevnte.

Hestholmbukta i Lillesand

Stokker før kr.sand

Og åros i søgne.

Av disse plassene er barnas 4-6 år favorittplasser

Perleporten/finnøya

Hestholmbukta

Stokken

Og åros :)

det ble nevnt badeparken i Langesund, den åpner igjen etter oppussing forhåpentligvis i morgen , mest sannsynlig mandag!

Dem skal ha lagd en egen og ny gjestebrygge for båter også nå.

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...