Stian Håstø Startet 11.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2015 Jeg holder på og montere en ny oljetrykksmåler fra wema, men etter jeg har koblet opp allt så viser ikke måleren noe oljetrykk. Jeg har dobbelsjekket og trippelsjekket og allt ser ut til å være koblet rett men det skjer ingen ting. Så jeg lurer på om det er noen som har erfaring med wema sine instrumenter, som kan si meg hva som kan være galt. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 11.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2015 Er både instrumentet og selve giveren Wema? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Stian Håstø Svart 11.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2015 Ja Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 11.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2015 Har du en link til bruksanvisningen eller koblingsskjemaet? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Stian Håstø Svart 11.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2015 http://old.maritim.no/maritim/pdf/4/Oljetrykksmalere.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.