svein67 Startet 12.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2015 Er fersk i forhold til båt og har kjøpt en rib som er såkalt selvlensende. Det jeg opplever når jeg går opp i båten er at det kommer noe vann inn gjennom 2 HULL i bunn av båten. Fra disse hullene så går det to slanger som går sammen til en før de går ut bak. Det jeg stusser på er at utløpet til slangene ligger under vannlinjen.. Har ingen erfaring med båt så jeg lurer på om dette er normalt.. Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 12.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2015 ja, det er helt ok med uttak fra selvlensing under vann. Noen tar med en propp eller lignende i båten for å hindre den i å få for mye vann på dørken dersom avløpet er lavt i forhold til vannflaten utenfor. Men det er jo egentlig mot sin hensikt. Sitér dette innlegget Link to post
trulsant Svart 12.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2015 Er ikke tau med krok på disse slangene, så du kan løfte dem opp? TA Sitér dette innlegget Link to post
svein67 Svart 12.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2015 Vil regnvann renne ut hvis avløpet er under vann da... Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 12.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2015 Ja, det vil renne rette veien hvis dørken er over vannlinja. At de er lagt i slange og ut bak er sikkert for at de fortsatt skal være lensende i fart. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.