Roger og Olina Startet 12.Juni.2015 Del på Facebook Startet 12.Juni.2015 Har nettopp fått i hus AIS. Men finner ikke meg selv på Marine Traffic. Alt står på slik det skal, men ikke i nisseland om jeg finner "meg selv" så er åpen for tips her... Mvh Roger Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 12.Juni.2015 Del på Facebook Svart 12.Juni.2015 Hei, det tar ca en time før du kommer opp. Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 12.Juni.2015 Del på Facebook Svart 12.Juni.2015 Prøv vesselfinder. Har bedre dekning i enkelte områder. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Lars H. Svart 12.Juni.2015 Del på Facebook Svart 12.Juni.2015 du kan også sjekke shipfinder.co Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
alidal Svart 13.Juni.2015 Del på Facebook Svart 13.Juni.2015 Hei, det tar ca en time før du kommer opp. Er ikke sikkert det dukker opp hvis man er ute av dekningsområde til marinetraffic.... Jeg har mange områder hvor jeg ikke vises på marinetraffic, men poenget er jo at andre båter ser deg.... I hjemmehavnen min viser den bare sporadisk på marinetraffic. Klasse A i samme område kommer opp Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 13.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2015 Takk for gode tips. Blir en ny testrunde i dag... Mvh Roger Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 14.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2015 Fungerer som bare fy Nå er neste utfordring, å få inn bilde av båten he he Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 14.Juni.2015 Del på Facebook Svart 14.Juni.2015 Ser ut som det gikk bare bra :-) Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.