Maika Startet 14.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2015 Det står IN på begge tilkoblinger Er disse alltid standard, så jeg kan gå ut i fra at den går samme vei som feks impelleren på motorene mine? Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 15.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2015 Nobody? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 15.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2015 Det enkleste er vel å sette på strøm et øyeblikk og se hvilken vei impelleren går? Selve pumpa virker jo begge veier, avhengig av motorens dreieretning... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Maika Svart 15.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2015 (redigert) Ja, det kan jeg jo gjøre, men tenkte det var enda enklere å få svar hvis noen visste her. (Jeg har mye jeg skal rekke å fikse på båten før ferien, men begrenset med tid der, så jo mere jeg kan finne ut når jeg ikke er der, jo bedre:) Forøvrig: om motoren kan kjøre begge veier, så kan vel impelleren bare gå en vei uten å bli ødelagt. Redigert 15.Juni.2015 av Maika (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 15.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2015 Nei, impelleren tåler å gå begge veier. Det er derfor pumpen er market med "in" på begge stussene. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Oystein Ny Svart 15.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2015 Det står dette om pumpa: Pump Flow Direction can be reversed by switching Polarity of Power Supply. Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 15.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2015 Ah, forskjellig da vel fra impellerne på mine VP MD2030? Ved montering av dem skal de jo settes en bestemt vei. Dvs at hvis man bytter om pluss og minus på pumpa, så vil motoren gå andre veien? Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 15.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2015 Se der ja, takk for svarene! Da får jeg teste hvilken hvilken kobling som gir hvilken retning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.