Robinbergh Startet 14.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2015 Hei. Jeg har en gammel Suzuki DT 60 i fra 1984. I dag tenkte jeg og bytte termostat men fikk litt sjokk når jeg så hvor klønente den lå til. Stemmer det virkelig at jeg må av med topplokket og hele pakka for og komme til? Her er tegningen med termostaten tegnet inn Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 14.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2015 Nei, den tegningen viser jo at du kun må av med lokk , del nr 1 Sitér dette innlegget Link to post
Robinbergh Svart 16.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2015 Ser på delelisten til motoren at det finnes to typer termostater jeg kan velge i mellom. Den ene typen er for 42°C og den andre er 62°C. Noen som har noen formening om hva jeg skal kjøpe? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 16.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2015 (redigert) Hmm, det må ha med saltvann kontra bruk i ferskvann. I saltvann må ikke temperaturen bli høyere enn et par og seksti grader tror jeg det er. Den med 62 er kanskje for ferskvann og den med 42 er nok allround. Send gjerne en mail til forhandler for å verifisere at jeg gir rett info :-) Redigert 16.Juni.2015 av Janoho (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 16.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2015 42 grader må vel være for sydligere strøk? Ville gått for 62 da 60-70 grader er arbeidstemp for motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.