Posidon Startet 14.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2015 Det er en MD 47 Volvo penta marinisert med Bosch Starter. Jeg hører klik på starter men motor går ikke rundt i det hele tatt. Helt død. Batteriene målte er på 12.40 og nummer topå 12,70 volt. jeg hadde med små jenter i båten og hadde ikke akkurat god tid i kveld å se mer :( Tipsene er velkommen. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 14.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2015 Innslaget slår inn men sender ikke strøm til selve startermotoren pga slitte kontaktpunkter i innslaget.. Hjelper ofte å dunke med noe hardt i innslaget .. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Posidon Svart 14.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2015 (redigert) Takk for hjelpen Modelen er CR 222, veldig gammel, vi må se hva det finnes som deler Børstene kansje ? håper det er bare det Redigert 14.Juni.2015 av Posidon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Henrikhj Svart 14.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2015 Kontroller også jording. Ved dårlig jording kan det klikke i starter, men ikke dra rundt. Var sånn på min. Starteren på bilen min er av og til litt vanskelig. Da fungerer dunkemetoden, og aller best ved at en holder nøkkelen på start mens det blir dunket Sitér dette innlegget Link to post
Posidon Svart 14.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2015 Takk jeg skal skjekke Sitér dette innlegget Link to post
Posidon Svart 15.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2015 Det er en BOSCH BNG4/12CR222 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.