Campingkongen79 Startet 14.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2015 Båten min ble forsøkt stjålet i fjor høst. De lyktes heldigvis ikke. Jeg vurderte å benytte forsikringen, men kom frem til at skadene som ble forvoldt båt og motor ikke burde nærme seg egenandelen. Jeg kjøpte ny tenningslås hos forhandler, skulle montere Idag. Var klar for full elektrofest med loddeutstyr, krympestrømper og det hele. Jeg er ingen elektriker, men har ok kontroll og praktisk sans. Problemet er at den gamle tenningslåsen hadde 6 "kabler" ut og den nye har 10. Jeg forstår at ikke alle bør brukes, men når fargene på gammel lås ikke er de samme som på den nye detter jeg helt ut. Noen som har tips og kan hjelpe. Rød er pluss og svart er minus, men der stopper likhetene. Koblingsskjema på ny tenningslås sier ikke noe om hva de forskjellig fargene går til og styrer. Hjelp..... ;) Mvh Lars Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.