Vinke Lanke Startet 15.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2015 Det er levert 1 stykk Princess V 39 med Yanmarmotorer. Kan noen gi meg opplysninger om hvem som er eier av denne? Send meg gjerne navn og eventuelt tlf.nr på en pm dersom du har opplysninger på eier. Forklaringen på hvorfor jeg ønsker kontakt med denne eieren vil komme etterhvert. Jeg har bare noen helt ufarlige spørsmål til denne eieren som går på 3.person (firma). Sitér dette innlegget Link to post
mjo101 Svart 15.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2015 Nye V39 eller gamletypen som er nesten lik gamle V42? Sitér dette innlegget Link to post
Vinke Lanke Svart 15.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2015 Den nye typen. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 15.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2015 Har du hørt med Princess i Vollen? De har etter det jeg erfarer rimelig god oversikt over båtene de har levert. Tror det er 2 stk v39 i havna jeg ligger (Oksenøya). Kan gå forbi ved leilighet og se om det er yanmardrev på en av de. Mener forøvrig jeg har hørt om den v39en før og at det var ett eller annet med at Princess testet ut de da nye 8lv motorene med de nye hydrauliske drevene og joystickstyring. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Vinke Lanke Svart 16.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2015 Flott sap! Da skal jeg sjekke med Princess i Vollen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.