Jump to content

Båtplass i Fredrikstad

Ocean Queen

Recommended Posts

Vi har i mange år hatt lyst til å flytte til Fredrikstad. Vi bare elsker denne byen,å er innom  sommer og vinter .

Nå har tiden gått å vi ser muligheten nå til å kunne flytte dit. Har vært på noen boligvisninger i byen, gamlebyen og på nordre Kråkerøy.

Dette er området vi leter etter bolig.

Hvordan er mulighetene i dette området på å få seg en båtplass ?

Båten er ca 45 fot. Er det mulig å få en 45 foter opp i dette området Dvs lagring osv ?

Om noen av Dere har noe informasjon om dette, så er jeg veldig glad for det !

Fredrikstad er bra, fint utgangspunkt for turer i nærområdet (Hvalerskjærgården) og både svenskekysten og Sørlandskysten i nærheten. Jeg har hatt båtplass i Onsøy Båthavn og vinteropplag hos Gressvik Marina Service de to siste årene, før vi nå flytter den til Sørlandet igjen. Onsøy Båthavn og Gressvik Marina Service samarbeider tett. Jeg er godt fornøyd. Båthavna er god, og servicen fra marinaen har jeg også vært godt fornøyd med. De er kanskje ikke av de billigste, men de leverer godt og de kan levere stort sett alle tjenester. F.eks har de ved både opptak og utsett av båt hentet/levert båten i båsen sin, slik at jeg ikke har trengt å stresse noe med det selv.

Og de tar store båter med Travel-lift'en. Jeg vet ikke hvor stor denne er, men den er i hvertfall mer enn 45 fot ;)

20150502_182552.jpg

Redigert av Goodwill (see edit history)

Takk for gode tips Goodwill. Jeg skal få sjekket dette.

Har alltid hatt båtplass. Vi flyttet til Sætre for ni år siden. Der bor vi 50 meter fra båthavna. 

Selv etter ni år nå, så er det helt umulig å få seg båtplass her. Dvs til båt over 10 tonn /eller 40 fot.

Her går det ikke an å komme som innflytter med større båt en gutta i styre i båtforeningen ; )

He he`` Sånn er det her.

Prøver nå i god tid før flytting å få ordnet en båtplass i Fredrikstad. Håper vi kan være heldige å få til dette  :thumbsup:

Takker til alle som kan gi oss råd til å finne en båtplass i Fredrikstad !

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...