rockmoen Startet 15.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2015 Etter å funnet en liten skade som det kom vann i fra har jeg funnet at problemet er mer omfattende. Det er fuktig treverk som er støpt inn under rorflyndren for å feste den. Men hovedproblemet ligger litt lengre fremme. bak kjølesvinet som kommer ned fra motor rommet er det noe som ligner på fuktig sand som det også er oljerester i. Dette tørker ikke opp dessverre. Men jeg lurer på hvordan jeg skal få løst det. Får nemlig ikke støpt noe før jeg får evt. tørket eller kapslet dette inn på en eller anen måte, Tror dere det hadde funket med en industri avfukter med rør og tredd inn i hullet for å tørke ut sanden? Er redd for at det blir lite luftsirkulering, siden sanden er tettpakket fremover pga. fuktigheten. En annen ting. Hva er best redskap for å kape tykk glassfiber? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.