nomen Startet 15.Juni.2015 Del på Facebook Startet 15.Juni.2015 Demonterte Whalegusher Titanium lensepumpa mi i dag for rengjøring, med ved montering så knakk det ene skruefestet på den ene av de halvmånene som klemmer fast gummimansjetten. Dette er etter prisen og dømme gode pumper. Min pumpe er trolig fra 1985, finnes det deler å få til denne? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Wallas Service Svart 15.Juni.2015 Del på Facebook Svart 15.Juni.2015 Delekatalog for Whale Gusher Titanium Norsk importør er Leif H. Strøm og her finner du forhandlere for Telemark/Skien. Da burde det løse seg skulle jeg tro? Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
nomen Svart 16.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2015 Mange Takk, skal ringe idag. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
nomen Svart 16.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2015 Var ikke lett å få deler til dette lenger. Strøm har solgt agenturet på whale til watski. De overtar det til høsten. Watski kunne bestille, men ble advart mot lang leveringstid. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Wallas Service Svart 16.Juni.2015 Del på Facebook Svart 16.Juni.2015 Har du prøvd å kontakte Whale i England for direkte kjøp? Forklare situasjonen med bytte av importør mv, og kanskje få kjøpe direkte? Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
nomen Svart 16.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2015 Endte opp med å kjøpe ny pumpe fra Strøm, de hadde en liggende som jeg fikk en god pris på. God service fra Leif H Strøm! Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.