Bisse Startet 16.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2015 Trenger det orginale kartbordet til Tresfjord 28/29. Noen som vet hvor man kan få tak i det? Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Bisse Svart 16.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2015 Eller om det er noen som har Tresfjord 28/29 kan måle å legge det ut her, så kan jeg lage et selv. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
trekko Svart 17.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2015 Send meg en pm Sitér dette innlegget Link to post
Tresfjord28 4108 Svart 20.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2015 Ønsker også "mal" til kartbord vist noen har. Gjerne med bilde om hvordan det er montert å hvordan det ser ut Sitér dette innlegget Link to post
trekko Svart 22.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2015 Han har sett i min båt hvordan det ser ut. Har du lagd deg en mal Bisse så kan du ju sende den videre eller eventuelt laste den opp her. Jeg trenger bilder på Tresfjord emblemene på sida da de har falmet. Ønsker restaurere de med korrekte farger. Noen som kan hjelpe med korrekte bilder? Sitér dette innlegget Link to post
fjohan Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 Hei. Jeg har også en Tresfjord 29. Emblemene mine er noe slitt de også, men det er en gullfarget bunn med svart skrift. Jeg lakket opp skrifta på min med svart lakk. Ellers håper jeg dere Tresfjord-eiere kan hjelpe meg litt også. Jeg har en 1981 model med 81hk perkins, som var orginal motor de årsmodellene. Jeg må finne ut hvilket gir det er da merket er slitt bort. Vet noen av dere hvilket merke det er på giret. Trenger å vite det for å finne riktig mengde olje. Kanskje vi bør ha en egen Tresfjord-tråd :-) Fred Sitér dette innlegget Link to post
trekko Svart 23.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2015 God ide, lag en Tresfjordtråd:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.