sjøløve Startet 16.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2015 (redigert) Hei dere. Jeg skal installere jabsco quiet flush toalett, men skjønner ikke koblingsskjemaet. Verken tegning eller fargene på ledningene i koblingsskjemaet stemmer slik jeg leser det. http://www.xylemflowcontrol.com/files/37245_43000-0662.pdf Legger ved bilde av hva jeg forstår av forklaringen. Redigert 16.Juni.2015 av sjøløve (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
princess 2 Svart 15.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2021 Hei har kjøpt samme toalett. Men finer ikkje ut av korleis de elektriske ska kobles, fant du ut av de? Sitér dette innlegget Link to post
princess 2 Svart 15.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2021 Kanskje noken andre som kan forklare de? Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 15.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2021 Rød strøm inn på bryterpanel fra batteri (husk sikring nært batteri, evt strømbryter). Sort som er samlet i bildet over til negativ fra batteri. Eller så ser det riktig ut på bilde. En ledning med pluss til hver av pumpene. Ene bryteren kjører begge pumper på likt, den andre veksler mellom innpumpe og utpumpe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.