Sunhomes Startet 16.Juni.2015 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2015 Hei,Jeg trenger en mekaniker av den gode gamle skolen som kan skru på en 1986 Volvo Penta AQ151. Ikke noe fiksfakserier der i gården!Noen som har gode tips på en stødig person i Bergensområdet? Gjerne en som er mobil da båten ligger på vannet og ikke starter...Takker for gode innspill! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2015 Sjekk først stiftåpnimg. Dette er vel kanskje så gammel motor at den har stifter. De pleier ofte å klappe sammen. Dermed er de helt umulige å starte. De sitter under fordelerlokket. Skal vel ha ca 0.4 mm åpning når de skal være åpne. De åpner seg ved hjelp av knaster på akslingen inni fordeleren. Skruen som holder stiftene fast pleier ofte å løsne. Å dermed klapper de sammen. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Torsen67 Svart 16.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2015 Er den helt død? Sitér dette innlegget Link to post
Sunhomes Svart 16.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2015 Jeg kjøpte båten og da hadde den lagt på land i halvannen sesong. Når jeg skulle starte kom den til slutt, men gikk ikke på lavt turtall. Bestemte meg for å bytte fordeler til elektronisk når jeg likevel skulle gå over den, men er ikke kommet helt i mål.. Ligger nå med ny fordeler men ikke startet. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 16.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2015 Har du byttet ut bensinen? Sitér dette innlegget Link to post
Sunhomes Svart 16.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2015 Jepp.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.