Jump to content

Edit History

Vosso63

Vosso63

Dinamo skrev for 10 timer siden:

...so er vel ogso ein ny dynamo eit alternativ? Tredje muligheten som renn meg i hu er å venta med turteller, hvis det er den som stopper deg frå å komma på sjøen.

Om jeg får tak i en annen gammel dynamo, av rette typen, med børster, så kan jeg altså få en billig turtallsteller ut av det? Undrer meg på om jeg ikke skal snakke med han borte ved Håkonsvern, "Mathopen Start & Dynamo" Kanskje han har noe? Egentlig betaler jeg noen hundrelapper bare for å stikke innom hos ham, det er en vel så stor attraksjon som en billett til Grieghallen...

Vosso63

Vosso63

Dinamo skrev for 9 timer siden:

...so er vel ogso ein ny dynamo eit alternativ? Tredje muligheten som renn meg i hu er å venta med turteller, hvis det er den som stopper deg frå å komma på sjøen.

Om jeg får tak i en annen gammel dynamo, av rette typen, med børster, så kan jeg altså få en billig turtallsteller ut av det? Undrer meg på om jeg ikke skal snakke med han borte ved Håkonsvern, "Mathopen Dynamo og startmotor" Kanskje han har noe? Egentlig betaler jeg noen hundrelapper bare for å stikke innom hos ham, det er en vel så stor attraksjon som en billett til Grieghallen...

• Create New...