Jump to content

Edit History

Vosso63

Vosso63

Jeg har tilbragt uhyggelig mye av de fine maidagene "innendørs" under presenningstaket akterut. Det er tragisk. I dag så det slik ut da tåka letta i åttetida, morgen:

Morgen.JPG.2de4123c825a2ae6b7257c319e84830b.JPG

En mann på min alder, men med langt enklere vårpuss, hadde lagt seg inni vika vår, rett utfor "Vosso" sin bryggeplass. Han kosa seg med fiskestanga i finværet. Lengst ute, mot andre sida, gikk snøggbåten til Sogn for full fart. Kaffen smakte godt på terrassen, og så var det å iføre seg dieseltøyet, stige inn i bilen og fara ut til båten. Men: Bare vent!

Vosso63

Vosso63

Jeg har tilbragt uhyggelig mye av de fine maidagene "innendørs" under presenningstaket akterut. Det er tragisk. I dag så det slik ut da tåka letta i åttetida, morgen:

En mann på min alder, men med langt enklere fartøy, hadde lagt seg inni vika vår, rett utfor "Vosso" sin bryggeplass. Han kosa seg med fiskestanga i finværet. Lengst ute, mot andre sida, gikk snøggbåten til Sogn for full fart. Kaffen smakte godt på terrassen, og så var det å iføre seg dieseltøyet, stige inn i bilen og fara ut til båten. Men: Bare vent!

Vosso63

Vosso63

En mann på min alder, men med langt enklere fartøy, hadde lagt seg inni vika vår, rett utfor "Vosso" sin bryggeplass. Han kosa seg med fiskestanga i finværet. Lengst ute, mot andre sida, gikk snøggbåten til Sogn for full fart. Kaffen smakte godt, og så var det å iføre seg dieseltøyet, stige inn i bilen og fara ut til båten. Men: Bare vent!

• Create New...