Vosso63
Hokky skrev for 1 time siden:...Det gleder meg å se at det nærmer seg sjøsetting... Da har du noe å se tilbake på senere, et slags godt beskrevet fotoalbum.
Ja, det er blitt en logg. Og det har blitt ei huskeliste. Jeg går og tenker på båten støtt. Ei tid kan jeg ligge langt framom skjema, som da jeg vurderte ymse elektrisk, og fikk det stilt opp og drøfta med mellom andre Dinamo. Dermed kan jeg gå tilbake og se på det nå - som jeg faktisk arbeider med det. Det har blitt så mye, så mange felter, at jeg er lykkelig over at jeg begynte å skrive om det. Jeg har på min PC over 3000 bilder fra arbeidet, men bare her på Båtplassen ligger dokumentasjonen kronologisk. På Facebook ble jeg, i går, minna på at det er 3 år sida jeg tok av taket på kabinen og begynte å grave vekk lagene som måtte vekk. Denne prosjekttråden er fra juli 2015, da hadde jeg holdt på i over ett år.
Det står beskrevet prosesser her som jeg ikke fant da jeg skulle gjøre det. Kanskje for noviser eller dummies, men definitivt nyttig for meg sjøl eller andre som setter i gang noe slikt.
Jeg veit at det er en del som er innom og ser. Det er fint! Det er egentlig ikke så mye å diskutere, slik at det blir litt annerledes enn resten av Båtplassen. En avkrok eller reminisens av ei anna og mer manuell tid. Det krever utrulig mye arbeid og holder alle andre tanker langt vekke. Ypperlig for meg. Terapi. Koslig at du stikker innom, Hokky! Sjøl om den blir satt på sjøen i løpet av sommeren, kommer jeg til å ha arbeid med den - og tanker om den - i årevis ennå!